Neba
Tatuaż to inwestycja, pamiątka, element tożsamości. Jego piękno i wyrazistość zależą nie tylko od pracy artysty, ale także od świadomej pielęgnacji, która zaczyna się już w momencie wyboru kosmetyków. Polska marka kosmetyków do tatuażu Neba podkreśla: to, co trafia na naszą skórę, decyduje o komforcie gojenia i wyglądzie tatuażu na lata.
Wybór odpowiedniego kosmetyku do tatuażu to ważna, choć często niedoceniana decyzja. Kremy i balsamy przeznaczone do skóry z tuszem muszą spełniać szczególne wymogi. Bezpieczeństwo jest priorytetem - przebadane dermatologicznie formuły, oparte na skrupulatnie dobranych składnikach, minimalizują ryzyko podrażnień i wspierają naturalny proces regeneracji skóry.
„Tatuaż to coś więcej niż wzór - to fragment naszej historii. Warto pielęgnować go z taką samą uważnością, z jaką został wykonany. Neba powstała właśnie z tej potrzeby - by zachować tą sztukę i skórę w doskonałej formie na długie lata” - komentuje Maciej Michalak, założyciel marki Neba.
Dla Neby świadoma pielęgnacja oznacza edukację klientów i realną troskę o ich tatuaże. To właśnie ta transparentność i prosty przekaz budują długofalową relację opartą na zaufaniu. Klienci Neby doceniają markę za skuteczność, delikatność formuł i uczciwe podejście. Kosmetyki, w tym krem i serum do świeżego tatuażu (skupione na regeneracji i łagodzeniu) oraz balsamy i masła (nastawione na ochronę koloru i nawilżenie), powstają w Polsce, w oparciu o ideę lokalności i autentyczności.

Marka z dumą podkreśla swoje wartości etyczne: produkty Neba są nietestowane na zwierzętach, a ich formuły są owocem pracy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży. To podejście rezonuje z mottem: „Świadomość zaczyna się w składzie”.
„Tatuaż to mikrosztuka na żywym płótnie. Każda skóra reaguje inaczej, dlatego projektujemy formuły, które wspierają naturalny proces regeneracji - delikatnie, skutecznie i bez zbędnych kompromisów” - dodaje Marta, biotechnolog i menadżer ds. rozwoju w Neba.
Pielęgnacja tatuażu nie kończy się na etapie gojenia. Długowieczność koloru i ostrość wzoru wymagają regularnej, codziennej rutyny. Produkty z filtrem UV są niezbędne do ochrony przed blaknięciem, a zestawy pielęgnacyjne pozwalają na kompleksowe dbanie o skórę.
Neba aktywnie wspiera kulturę tatuażu, angażując się we współpracę z artystami i prowadząc dialog z branżą i wydając magazyn „Neboom”. Kieruje się zasadą, że tatuaż to nie tylko ozdoba, lecz część tożsamości, a marka chce wspierać świadomych jego posiadaczy. Tatuaż zostaje na całe życie - pielęgnacja też powinna. Wybierając Nebę, klienci stawiają na polską markę, która rozumie potrzeby skóry wytatuowanej i oferuje jej to, co niezbędne.
Źródło informacji: Neba
Podaruj ciepło – rusza zimowa akcja Młodzieżowej Rady..
Brawo Zbyszek. Niech Ci zdrowie sprzyja !!
Wujek dobra rada
11:30, 2025-11-16
Podaruj ciepło – rusza zimowa akcja Młodzieżowej Rady..
Piękna akcja Młodzieżowej Rady Powiatu. Pragne jednak zwrócic uwagę, że brakuje pomysłu na zbiórkę używanej odzieży i innych dóbr potrzebnych ludziom , a u wielu ludzi zbędnych. Akcje zbiórki odzieży przez Caritas i Światełko nie do końca gwarantują, że zebrane rzeczy trafią do potrzebujacych, a nie do przeróbki na czyściwo. Bardzo dobrym rozwiązaniem byłby punkt typu sklepik Charity ( na wzór angielskich sklepików) z używaną odzieżą, gdzie można oddać zbędną odzież, a sklepik by je sprzedawał gromadząc środki na inną pomoc dla potrzebujących.
Emerytka
16:17, 2025-11-14
Gmina Police i „Złoty Wiek” zacieśniają współpracę
Chwalą się nowym wydziałem i pomocną dla osób najbardziej potrzebującym ha ha chyba mieli na myśli swoich pracowników których właśnie wysyłają na wykendowe pobyty WSP w Pogorzelicy za grube dziesiątki tysięcy z pieniędzy podatników tak się bawi za platformy
M obywatel
11:54, 2025-11-14
Gmina Police i „Złoty Wiek” zacieśniają współpracę
Następny wydział i zatrudnienie znajomych o tego jest MOPS,który ma zadanie opieki nad osobami niepełnosprawnych i starszych
Emeryt
11:06, 2025-11-14