Zamknij

Czy kubki reklamowe to dobry sposób na promocję firmy?

artykuł sponsorowany + 11:37, 24.02.2023 Aktualizacja: 11:39, 24.02.2023

Przeglądając katalogi gadżetów reklamowych można poczuć się nieco zagubionym. Kolejne firmy oferujące identyfikację wizualną na przedmiotach, wpadają na kolejne pomysły. Logotyp można umieścić już niemal wszędzie. Czy wobec ten różnorodności i co chwilę pojawiających się nowości, kubki reklamowe mają jeszcze rację bytu? Zdecydowanie tak! Po pierwsze – nie każda innowacja jest od razu strzałem w dziesiątkę, a po drugie – nadal trudno o gadżet tak skuteczny w promowaniu marki: przydatny, ładnie eksponujący logo a przy tym niedrogi.

 

Dobry gadżet czyli jaki?

Na początek warto może przyjrzeć się gadżetom reklamowym jako takim – które z nich faktycznie ucieszą obdarowanego a które zostaną schowane w szafce wraz z innymi nietrafionymi prezentami i szybko zapomniane? Dobry gadżet to taki, który może pełnić jakąś określoną funkcję. Postępujący trend minimalizmu każe odwracać się od zbierających kurz bibelotów – teraz warto klienta obdarować przedmiotem, który faktycznie mu się przyda. Dlatego zamiast wielofunkcyjnej stacji pogodowej, lepiej podarować kubek – ponieważ pogodę i tak każdy sprawdza w Internecie, a herbatę i kawę w czymś trzeba pić.

Ceramika reklamowa powraca w wielkim stylu, po kilku latach zachłyśnięcia się firm logowanymi gadżetami elektronicznymi. Dlaczego tak się dzieje? Główną przyczyną są koszty. Aby kupić dobrej jakości sprzęt – choćby słuchawki douszne – trzeba wydać ponad 100 zł. Taki gadżet można podarować wyjątkowemu, ważnemu klientowi, ale nie rozdawać na targach. Można oczywiście nabyć elektronikę za kilkanaście złotych, ale jej jakość pozostawia wiele do życzenia – uraczony nią klient może wręcz poczuć się urażony. Tymczasem kubek to opcja zarówno estetyczna, jak i ekonomiczna. Za niewielkie pieniądze możesz wyposażyć się w cały karton ładnych, funkcjonalnych i niedrogich gadżetów, które przyciągną oko i przydadzą się na co dzień. Przejrzyj ofertę kubków reklamowych na https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-reklamowe/ i zobacz, jak wiele opcji masz do wyboru – i to w bardzo korzystnych cenach.

 

Dyskretna promocja firmy w trakcie spotkań biznesowych

Kubki reklamowe doskonale nadają się również do prowadzenia nieoczywistego, subtelnego marketingu. Kiedy zapraszasz kontrahentów do swojej siedziby, na pewno podajesz im ciepłe i zimne napoje. Możesz w tym celu użyć dowolnych kubków i szklanek, ale możesz też posiadać na wyposażeniu logowaną ceramikę. Kubki z nadrukiem czy szklanki z grawerem wyglądają wówczas bardzo profesjonalnie – twoja firma pokazuje się jako podmiot dbający o detale, a zatem godny zaufania i wart nawiązania współpracy.

Miłym gestem jest również wręczenie każdej z zaproszonych na spotkanie osób kubka w formie prezentu. To podarunek niezobowiązujący i na pewno nie zostaniesz posądzony o próbę przekupstwa. Jednocześnie otrzymanie użytecznego drobiazgu zawsze wywołuje dobre emocje, które mogą mieć znaczenie podczas dalszej współpracy.

 

Targi, konferencje, seminaria – jak tanio i skutecznie promować firmę?

Działalność wielu przedsiębiorstw wiąże się z wyjazdami na imprezy branżowe, w celu promowania oferty i nawiązywania kontaktów biznesowych. I chociaż odwiedzający stoisko goście są najczęściej faktycznie zainteresowani naszymi produktami i usługami, to jednak każdy lubi również otrzymywać prezenty. Powstaje zatem dylemat – komu rozdawać gratisy i jakie przedmioty sprawdzą się najlepiej? Standardowo mamy do wyboru trzy opcje: bardzo tanie gratisy wydawane wszystkim, którzy chociaż przejdą obok, drogie i ekskluzywne prezenty przeznaczone dla potencjalnych kontrahentów, z którymi doszło do poważniejszej rozmowy, oraz najbezpieczniejsza opcja trzecia – złoty środek. To takie prezenty, które nie są bezwartościową masówką, ale jednocześnie nie zrujnują firmy. Właśnie do nich należą kubki reklamowe.

Dlaczego właśnie opcja prezentów ze średniej półki cenowej jest najbardziej opłacalna? Ponieważ daje najkorzystniejszy stosunek wydatków na gratisy w odniesieniu do korzyści, jakie one przynoszą. Przechodnie zbierający smycze i długopisy prawdopodobnie zapomną o twojej firmie jeszcze przed opuszczeniem hali targowej. Osoby realnie zainteresowane ofertą, które otrzymały drogi prezent, wcale nie muszą odwdzięczyć się zamówieniem. Kubek jest natomiast prezentem, który możesz ofiarować klientom wyrażającym wstępne zainteresowanie, ale nie wszystkim odwiedzającym stoisko. Jako że jest przedmiotem użytkowym, będzie na co dzień przypominał o twojej marce i może faktycznie przełożyć się na zapytanie ofertowe – a kubków możesz podarować znacznie więcej, niż ekskluzywnych prezentów, co oznacza więcej możliwości nawiązania współpracy.

 

Kubki reklamowe należą do złotej piątki najlepszych gadżetów. Estetyczne, niedrogie i użyteczne, mogą stanowić prezent dla klienta lub wyposażenie firmowej stołówki. Zdecydowanie warto je rozważyć podczas kolejnego zamawiania gratisów.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%