Zamknij

Wygodnie, nowocześnie, cyfrowo - oddział 1 PKO Banku Polskiego w Policach w nowej aranżacji

artykuł sponsorowany 11:35, 17.07.2024 Aktualizacja: 17:24, 17.07.2024
Skomentuj

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Policach w listopadzie będzie obchodził swoje 34. urodziny. Od 2003 r. klienci korzystają z usług banku w dzisiejszej lokalizacji, przy ul. Wyszyńskiego. W ostatnim czasie przestrzeń przeszła gruntowną metamorfozę – w obecnej aranżacji jest nowocześnie, cyfrowo i bardziej komfortowo.

 

Budynek, w którym znajduje się oddział jest dogodnie położony – placówka jest dobrze skomunikowana, widoczna i łatwo dostępna. Bez problemu dostaną się do niej rodzice z małymi dziećmi, czy osoby z niepełnosprawnościami. W najbliższym otoczeniu oddziału znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe i policka Galeria Hosso. Standardem w modernizowanych oddziałach PKO Banku Polskiego są m.in. tapety z motywem regionalnym. W przypadku polickiej placówki główną ścianę oddziału zdobi zdjęcie Puszczy Wkrzańskiej.

Pojawiły się też technologiczne rozwiązania  – m.in. zrezygnowano z papierowych plakatów i ulotek, a materiały informacyjne i marketingowe prezentowana są na dużym ekranie , tabletach czy na stanowisku internetowym.

- Cieszymy się, że od teraz przestrzeń oddziału jest komfortowa i umożliwia załatwienie wszelkich bankowych spraw w dyskretnym i przyjemnym otoczeniu. Stworzyliśmy miejsce pełne nowoczesnych cyfrowych rozwiązań dla klientów, którzy chętnie korzystają z bankowości internetowej i mobilnej albo chcą się tych nowinek technologicznych nauczyć. Obserwujemy, że osoby, które nas odwiedzają w naturalny sposób korzystają z tych rozwiązań. Dotyczy to młodszych klientów, ale i starsi coraz chętniej uczą się, że bankowanie nie zawsze wymaga osobistej wizyty w placówce, choć my oczywiście zapraszamy do oddziału. Jesteśmy w Policach od wielu lat i obsługujemy kolejne pokolenia naszych klientów. Niezmiennie dostarczamy kompleksowe usługi finansowe dla mieszkańców miasta i okolicznych gmin. Tym bardziej cieszymy się, że od teraz możemy to robić dalej w nowoczesnej przestrzeni – mówi Marlena Krajczyńska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Policach.

Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co jest rozwiązaniem przyjaznym środowisku. Na stanowisku internetowym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać operacje finansowe. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystać albo podszkolić z kolejnych funkcji serwisu internetowego iPKO.

Jeśli ktoś chciałby skorzystać z cyfrowej bankowości, ale dotychczas bał się zapytać o szczegóły to doradcy na miejscu dokładnie wyjaśnią „jak to się robi”, czyli np. jak łatwo i wygodnie można korzystać z aplikacji mobilnej IKO, czyli bankowości w telefonie albo jak nie dać się oszukać cyberprzestępcom. 

W nowej przestrzeni jest miejsce na obsługę klientów przy 2 stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w kameralnym pokoju spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi klientom indywidualnym. Przy oddziale dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę. W placówce klientów wspiera 5 doradców.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

 

Kilka pytań do Marlena Krajczyńska, dyrektora Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Policach:

Na czym chcecie się szczególnie skupić w obsłudze klientów w nowej przestrzeni?

Na szeroko rozumianej wiedzy i bezpieczeństwie. Zwiększamy świadomość finansową podczas codziennych rozmów, a zarazem edukujemy w zakresie bezpieczeństwa. Mamy świetne ubezpieczenia, które pomogły już wielu naszym klientom. Chcemy aby każdy, kto do nas przychodzi miał świadomość, że w tym miejscu zostanie obsłużony kompleksowo pod kątem finansów swoich, jak i zabezpieczenia rodziny.

Jakiego szczególnego wsparcia potrzebują konkretne grupy klientów, np. osoby starsze?

Temat rzeka, mogłabym opowiadać o nim godzinami, dlatego podejdę do niego nieco inaczej. Każdego klienta traktujemy indywidualnie. Jesteśmy „lekarzami” od finansów, a to wymaga empatycznego podejścia i wczucia się w daną sytuację. Nie można dać jednej diagnozy dla całej grupy klientów. Mamy wieloletnie doświadczenie w podejściu indywidualnym i dlatego tak wiele osób nam zaufało.

Jak edukujecie klientów w zakresie cyberbezpieczeństwa?

Przy spotkaniach, choćby transakcyjnych, opowiadamy wtedy o zabezpieczeniach, np. o grafice widocznej przy logowaniu do iPKO, która jest wybierana indywidualnie przez klienta podczas zakładania konta. Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy, jak dużo zabezpieczeń wprowadził PKO Bank Polski.

Oddział 1 w Policach działa od wielu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?

Jesteśmy „swoi”. Mamy klientów, którzy przychodzą do nas po prostu spytać o radę. Zdarza się, że na spotkanie przynoszą ciasteczka J tak jakby przyszli do znajomych w gości. Wtedy przy ciasteczkach i dobrej kawie, zastanawiamy się jak moglibyśmy pomóc im zrealizować ich pomysły, marzenia.

Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po modernizacji oddziału? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?

Wraz z zakończeniem modernizacji, otworzyliśmy nowy biznes: bankowość osobistą. Jest on skierowany do klientów zamożnych, których potrzeby finansowe oraz pomysły na zabezpieczenie rodziny, przekraczają 150 000 zł. Rozbudowujemy tym samym gamę rozwiązań, jakie klienci mogą otrzymać w naszym oddziale. Jeśli ktoś z Państwa chciałby zobaczyć nasz nowy oddział a zarazem dowiedzieć się, jak się rozwinęliśmy produktowo, to zapraszam do kontaktu.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%