Zamknij

Zastępca Głównego Księgowego

Nr oferty: StPr/25/0230Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
: a. prowadzenie kont wydatków i dochodów w układzie klasyfikacji budżetowej, b. przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych, c. uzgadnianie obrotów i sald na kontach analitycznych i syntetycznych, d. ewidencjonowanie należności oraz uzgadnianie stanu sald ze stanowiskami merytorycznymi, e. przygotowywanie przelewów, f. prowadzenie ewidencji dowodów księgowych, g. księgowanie na kontach analitycznych wszystkich operacji gospodarczych dotyczących realizacji planu wydatku ze środków funduszu pracy, EFS, budżetu, h. okresowe uzgadnianie ze stanowiskami merytorycznymi dokonanych wydatków w ramach otrzymanych limitów, i. informowanie pracowników na stanowiskach merytorycznych o dokonanych zwrotach poniesionych wydatków mających wpływ na wykonanie budżetu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
: od 5 750 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu: Anna Ziembicka-Kiezik
Numer telefonu: 913123214
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
a. prowadzenie kont wydatków i dochodów w układzie klasyfikacji budżetowej, b. przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych, c. uzgadnianie obrotów i sald na kontach analitycznych i syntetycznych, d. ewidencjonowanie należności oraz uzgadnianie stanu sald ze stanowiskami merytorycznymi, e. przygotowywanie przelewów, f. prowadzenie ewidencji dowodów księgowych, g. księgowanie na kontach analitycznych wszystkich operacji gospodarczych dotyczących realizacji planu wydatku ze środków funduszu pracy, EFS, budżetu, h. okresowe uzgadnianie ze stanowiskami merytorycznymi dokonanych wydatków w ramach otrzymanych limitów, i. informowanie pracowników na stanowiskach merytorycznych o dokonanych zwrotach poniesionych wydatków mających wpływ na wykonanie budżetu.
StPr/25/0230
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 750 PLN

- udzielanie pomocy rodzinom zastępczym (RZ) i prowadzącym rodzinne domy dziecka (RDD), w zakresie realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, - organizacja opieki, - plany pomocy dziecku i finanse z tym związane, - opiniowanie dot. sytuacji dziecka i rodziny, - kontakty z odpowiednimi instytucjami.
StPr/25/0226
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 6 200 PLN

- sprawowanie bezpośredniej opieki nad dziećmi przebywającymi w placówce, - sporządzanie i realizacja planu pomocy dziecku, - udział w realizacji programów zajęć profilaktycznych, psychoedukacyjnych oraz programów zajęć rozwijających zainteresowania, dostosowanych do potrzeb i możliwości dziecka, - zaspokajanie potrzeb rozwojowych dzieci, - współpraca ze specjalistami.
StPr/25/0227
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- praca spycharką na terenie zakładu produkcyjnego Grupy Azoty Z.CH."Police".
StPr/25/0223
data rozpoczęcia pracy od 06.06.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

- praca ładowarką na terenie produkcyjnym Grupy Azoty Z.CH. Police.
StPr/25/0224
data rozpoczęcia pracy od 06.06.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

- naprawa samochodów ciężarowych oraz maszyn budowlanych.
StPr/25/0225
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

• Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem miejsca pracy na rozdzielniach oraz urządzeniach technologicznych • Pomiary izolacji urządzeń i maszyn elektrycznych NN i SN • Analiza i usuwanie niesprawności w układach zasilania i sterowania elektrycznego dla rozdzielni elektrycznych oraz maszyn i urządzeń technologicznych • Posługiwanie się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi • Wykonywanie oględzin instalacji elektrycznych pod kątem prawidłowości działania , wskazań aparatury pomiarowej , ochrony przeciwporażeniowej • Znajomość układów sterowania elektrycznego w zakresie związanym z procesem technologicznym oraz urządzeniami AKP • Współpraca z ruchem technologicznym
328205
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

• utrzymanie ruchu przemysłowych układów automatyki i sterowania • definiowanie potrzeb materiałowych i części zamiennych niezbędnych do prowadzenia ww. prac • przeprowadzanie przeglądów okresowych, remontów urządzeń i aparatury kontrolnopomiarowej • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu maszyn i urządzeń oraz nadzorowanie wykonywanych przez nie prac
328197
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

- stymulowanie rozwoju i aktywizowanie osób przebywających w domu pomocy społecznej z wykorzystaniem metod i narzędzi rehabilitacji lub terapii; - aktywne włączanie się i wzmacnianie profesjonalnych działań w zakresie realizacji indywidualnego planu pracy i pomocy osobie przebywającej w domu pomocy społecznej lub innej instytucji opiekuńczej.
StPr/25/0220
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

1. Bieżące prowadzenie ewidencji rejestru zakupu materiałów w programie finansowo-księgowym i rejestrze zakupu Vat, 2. Bieżące prowadzenie ewidencji rejestru sprzedaży w programie finansowo-księgowym i rejestrze sprzedaży Vat, 3. Terminowe egzekwowanie ze wszystkich jednostek organizacyjnych zakładu spływu podlegających księgowaniu dokumentów oraz kontrola ich pod względem formalno-rachunkowym, 4. Potwierdzenie zgodności zapisów dla ewidencji analitycznej kont podanych w pkt 1 i 2 z ewidencją syntetyczną; ustalenie ewentualnych błędów i ich korekta, 5. W ramach prowadzonej ewidencji rozrachunków do obowiązków należy: a. bieżąca analiza terminowości regulowania należności, prowadzenie postępowania windykacyjnego w przypadku zaległości wraz z naliczeniem odsetek za zwłokę, b. kierowanie za pośrednictwem radcy prawnego wniosków o wszczęcie dochodzenia egzekucyjnego, celem nie dopuszczenia ich do przedawnienia, c. inwentaryzacja należności na koniec każdego roku w drodze potwierdzeń sald; 6. Uzgadnianie ewidencji ilościowo-wartościowej magazynu z ewidencją syntetyczną w programie finansowo-księgowym oraz sporządzanie na jej podstawie poleceń księgowania (w przypadku różnic z tytułu odchyleń od cen ewidencyjnych), 7. Uzgadnianie przychodów ze sprzedaży i powiązanych z nimi kosztów w celu weryfikacji ich zgodności, 8. Przestrzeganie obowiązujących w zakładzie wewnętrznych unormowań, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów Regulaminu Kontroli Wewnętrznej.
StPr/25/0211
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 280 PLN