Zamknij

elektryk utrzymania ruchu

Nr oferty: 327333Dodane przez: kontakt przez OHP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
: Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem miejsca pracy na rozdzielniach oraz urządzeniach technologicznych • Pomiary izolacji urządzeń i maszyn elektrycznych NN i SN • Analiza i usuwanie niesprawności w układach zasilania i sterowania elektrycznego dla rozdzielni elektrycznych oraz maszyn i urządzeń technologicznych • Posługiwanie się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi • Wykonywanie oględzin instalacji elektrycznych pod kątem prawidłowości działania , wskazań aparatury pomiarowej , ochrony przeciwporażeniowej • Znajomość układów sterowania elektrycznego w zakresie związanym z procesem technologicznym oraz urządzeniami AKP • Współpraca z ruchem technologicznym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 14.05.2025
: od 5 000 do 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Adres: Tanowska 8, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 789396784
E-mail: [email protected]
Język aplikacji:
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- praca spycharką na terenie zakładu produkcyjnego Grupy Azoty Z.CH."Police".
StPr/25/0223
data rozpoczęcia pracy od 06.06.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

- praca ładowarką na terenie produkcyjnym Grupy Azoty Z.CH. Police.
StPr/25/0224
data rozpoczęcia pracy od 06.06.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

- naprawa samochodów ciężarowych oraz maszyn budowlanych.
StPr/25/0225
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

• Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem miejsca pracy na rozdzielniach oraz urządzeniach technologicznych • Pomiary izolacji urządzeń i maszyn elektrycznych NN i SN • Analiza i usuwanie niesprawności w układach zasilania i sterowania elektrycznego dla rozdzielni elektrycznych oraz maszyn i urządzeń technologicznych • Posługiwanie się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi • Wykonywanie oględzin instalacji elektrycznych pod kątem prawidłowości działania , wskazań aparatury pomiarowej , ochrony przeciwporażeniowej • Znajomość układów sterowania elektrycznego w zakresie związanym z procesem technologicznym oraz urządzeniami AKP • Współpraca z ruchem technologicznym
328205
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

• utrzymanie ruchu przemysłowych układów automatyki i sterowania • definiowanie potrzeb materiałowych i części zamiennych niezbędnych do prowadzenia ww. prac • przeprowadzanie przeglądów okresowych, remontów urządzeń i aparatury kontrolnopomiarowej • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu maszyn i urządzeń oraz nadzorowanie wykonywanych przez nie prac
328197
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

- stymulowanie rozwoju i aktywizowanie osób przebywających w domu pomocy społecznej z wykorzystaniem metod i narzędzi rehabilitacji lub terapii; - aktywne włączanie się i wzmacnianie profesjonalnych działań w zakresie realizacji indywidualnego planu pracy i pomocy osobie przebywającej w domu pomocy społecznej lub innej instytucji opiekuńczej.
StPr/25/0220
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

1. Bieżące prowadzenie ewidencji rejestru zakupu materiałów w programie finansowo-księgowym i rejestrze zakupu Vat, 2. Bieżące prowadzenie ewidencji rejestru sprzedaży w programie finansowo-księgowym i rejestrze sprzedaży Vat, 3. Terminowe egzekwowanie ze wszystkich jednostek organizacyjnych zakładu spływu podlegających księgowaniu dokumentów oraz kontrola ich pod względem formalno-rachunkowym, 4. Potwierdzenie zgodności zapisów dla ewidencji analitycznej kont podanych w pkt 1 i 2 z ewidencją syntetyczną; ustalenie ewentualnych błędów i ich korekta, 5. W ramach prowadzonej ewidencji rozrachunków do obowiązków należy: a. bieżąca analiza terminowości regulowania należności, prowadzenie postępowania windykacyjnego w przypadku zaległości wraz z naliczeniem odsetek za zwłokę, b. kierowanie za pośrednictwem radcy prawnego wniosków o wszczęcie dochodzenia egzekucyjnego, celem nie dopuszczenia ich do przedawnienia, c. inwentaryzacja należności na koniec każdego roku w drodze potwierdzeń sald; 6. Uzgadnianie ewidencji ilościowo-wartościowej magazynu z ewidencją syntetyczną w programie finansowo-księgowym oraz sporządzanie na jej podstawie poleceń księgowania (w przypadku różnic z tytułu odchyleń od cen ewidencyjnych), 7. Uzgadnianie przychodów ze sprzedaży i powiązanych z nimi kosztów w celu weryfikacji ich zgodności, 8. Przestrzeganie obowiązujących w zakładzie wewnętrznych unormowań, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów Regulaminu Kontroli Wewnętrznej.
StPr/25/0211
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 280 PLN

- utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym klatek schodowych, pralni, wózkowni, suszarni, bram oraz innych pomieszczeń wewnątrz budynku / nieruchomości przeznaczonych do ogólnego użytku należy wykonywać pomiędzy godziną 6:00-12:00, - utrzymanie w należytym stanie sanitarnoporządkowym terenów przyległych do budynków w granicach danych posesji określonych przez Zamawiającego.
StPr/25/0212
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- praca bibliotekarza, - obsługa czytelnika, - praca w programie komputerowym SOWA SQL, - organizowanie działalności kulturalno - oświatowej, - przeprowadzanie zajęć i lekcji bibliotecznych z dziećmi, - wpółpraca ze szkołami, przedszkolami, środowiskiem kulturalnym, regionalistami.
StPr/25/0206
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

• wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, • uzgadnianie dokumentacji technicznej, • odbiory techniczne, • przygotowanie projektów umów, aneksów, SIWZ związanych z zadaniami wykonywanymi przez dział Techniczny, • uczestnictwo w procesach inwestycyjnych, modernizacyjnych oraz remontowych realizowanych przez Spółkę, • przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą do działu Technicznego, • sprawozdawczość z zakresie działalności Spółki.
StPr/25/0204
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN