W sobotę (4 lutego) w Szkole Podstawowej nr 5 w Policach odbyło się pierwsze, z dwóch zaplanowanych spotkań konsultacyjnych dotyczących przebiegu obwodnicy Polic, z udział władz Gminy Police i urzędników odpowiedzialnych na projekt.
Żółta linie to jest rozwiązanie . Teraz działkowcy krzyczał a wytrują im Radni śmiejąc się z nim a za kilka lat będą wściekać się na zakorkowane Śródmieście Polic . Do działek gdzie sezonowo się przebywa jest 150 m. A w opcjach innych przebieg jest przy samych budynkach plus musieli by wydać ogromne pieniądze na wywłaszczenia. Wspieram włodarzy bo myśla rozsądnie , chcą przebiegu żółtej a niekompetentny lud im przeszkadza.
07:06, 07.02.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz
Piotr S21:26, 07.02.2023
00
Co wg. Ciebie rozwiązuje żółty szlak? Nie Mieszkam w Msciecinie, nie mam ogródków działkowych.
21:26, 07.02.2023
Elegancki_chłopak10:36, 07.02.2023
11
Odpowiedź dla "Źli": Chyba coś miałeś na myśli, że niebieski to rozsądny wariant. Przecież żółty przechodzi przy nadbrzeżnej w pasie o szerokości 80m między budynkami jednorodzinnymi, czyli sam skraj jezdni będzie kilka metrów od zabudowań. W przypadku wariantu niebieskiego to przynajmniej 400m. Jest bardzo dużo argumentów za niebieskim, które już wybrzmiały publicznie. Tylko ktoś chory psychicznie może być za przebiegiem żółtym.
10:36, 07.02.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
Renata15:46, 07.02.2023
00
Wzdłuż Skolwina to chory pomysł. Ja mieszkam przy głównej ulicy Skolwina i tu też domy pękają. Z jednej strony pociągi z drugiej tiry i autobusy.
15:46, 07.02.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
Piotr S21:23, 07.02.2023
01
Żółtym szlakiem dewastujemy nasze miasto i otoczenie - a niczego nie rozwiązujemy. Droga nad Odrą po uruchomieniu SKM będzie praktycznie nieprzejezdna. Pociągi co 15 minut nie licząc ruchu towarowego, 3 przejazdy kolejowe że szlabanami, ruch jednokierunkowy przy Kronospanie, półokrągły wiadukt przy pętli gdzie firma 7R oddała hale o powierzchni 70 000 m.kw. Dzięki wariantowi niebieskiemu uzyskujemy dodatkowe 2 pasy do Szczecina i vice versa.
21:23, 07.02.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
..szczecinianin09:30, 08.02.2023
11
Trasa niebieska będzie najrozsądniejsza ze względu na to że połączenie Polic ze Szczecinem się zwiększy . Jeszcze dogadać się ze miastem Szczecin o dokończenie Trasy północnej i połączenie Polic z centrum Szczecina będzie lepsze a jeszcze jak wybudują ZOS to wogóle Szczecin jak i centrum Polic zostanie praktycznie zmniejszone na ilości ciężarówek dojeżdżającymi towarami na Zakłady oraz na Polimery. Nie wiem jak państwo sądzą ale ja jestem za niebieską trasą. A przejścia zapewnie nad drogą będą i wątpię żeby ktoś chciał obciąć Police jak i Szczecin od puszczy wkrzańskiej
09:30, 08.02.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
Op12:04, 08.02.2023
20
Mnie wariant żółty bardzo odpowiada.
12:04, 08.02.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz
odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu police24.pl. Dodanie opinii jest
równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś,
że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku
Zgłoś komentarz
1 2
A może po prostu samochodów mniej... ??
1 0
A może przez Trzebież?
1 0
Żółta linie to jest rozwiązanie . Teraz działkowcy krzyczał a wytrują im Radni śmiejąc się z nim a za kilka lat będą wściekać się na zakorkowane Śródmieście Polic . Do działek gdzie sezonowo się przebywa jest 150 m. A w opcjach innych przebieg jest przy samych budynkach plus musieli by wydać ogromne pieniądze na wywłaszczenia. Wspieram włodarzy bo myśla rozsądnie , chcą przebiegu żółtej a niekompetentny lud im przeszkadza.
0 0
Co wg. Ciebie rozwiązuje żółty szlak? Nie Mieszkam w Msciecinie, nie mam ogródków działkowych.
1 1
Odpowiedź dla "Źli": Chyba coś miałeś na myśli, że niebieski to rozsądny wariant. Przecież żółty przechodzi przy nadbrzeżnej w pasie o szerokości 80m między budynkami jednorodzinnymi, czyli sam skraj jezdni będzie kilka metrów od zabudowań. W przypadku wariantu niebieskiego to przynajmniej 400m. Jest bardzo dużo argumentów za niebieskim, które już wybrzmiały publicznie. Tylko ktoś chory psychicznie może być za przebiegiem żółtym.
0 0
Wzdłuż Skolwina to chory pomysł. Ja mieszkam przy głównej ulicy Skolwina i tu też domy pękają. Z jednej strony pociągi z drugiej tiry i autobusy.
0 1
Żółtym szlakiem dewastujemy nasze miasto i otoczenie - a niczego nie rozwiązujemy. Droga nad Odrą po uruchomieniu SKM będzie praktycznie nieprzejezdna. Pociągi co 15 minut nie licząc ruchu towarowego, 3 przejazdy kolejowe że szlabanami, ruch jednokierunkowy przy Kronospanie, półokrągły wiadukt przy pętli gdzie firma 7R oddała hale o powierzchni 70 000 m.kw. Dzięki wariantowi niebieskiemu uzyskujemy dodatkowe 2 pasy do Szczecina i vice versa.
1 1
Trasa niebieska będzie najrozsądniejsza ze względu na to że połączenie Polic ze Szczecinem się zwiększy . Jeszcze dogadać się ze miastem Szczecin o dokończenie Trasy północnej i połączenie Polic z centrum Szczecina będzie lepsze a jeszcze jak wybudują ZOS to wogóle Szczecin jak i centrum Polic zostanie praktycznie zmniejszone na ilości ciężarówek dojeżdżającymi towarami na Zakłady oraz na Polimery. Nie wiem jak państwo sądzą ale ja jestem za niebieską trasą. A przejścia zapewnie nad drogą będą i wątpię żeby ktoś chciał obciąć Police jak i Szczecin od puszczy wkrzańskiej
2 0
Mnie wariant żółty bardzo odpowiada.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu police24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz