Zamknij

Wystartowała aplikacja mobilna dla pracowników Grupy Azoty

12:28, 25.10.2023 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:30, 25.10.2023
Skomentuj

Firma stworzyła mobilną aplikację dla pracowników zatrudnionych w czterech największych zakładach Grupy Kapitałowej, Grupa Azoty S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe "Puławy" S.A., Grupa Azoty ZAK S.A. i  Grupa Azoty Zakłady Chemiczne "Police" S.A.

 

Najważniejsze funkcjonalności aplikacji obejmują: ReactBOX – przedstawianie opinii na zadany temat, IdeaBOX – możliwość zgłaszania innowacyjnych pomysłów i InfoBOX – dostęp do aktualnych informacji z życia firmy.

Nowa aplikacja umożliwia lepszą komunikację pracowników z Zarządami Spółek. Zgodnie ze strategią Grupy Azoty, spółki dążą do zwiększenia udziału innowacji pracowniczych wśród projektów, które realizują.

- Mam nadzieję, że nowa aplikacja, a szczególnie opcja IdeaBOX przyczyni się do znaczącego wzrostu liczby zgłoszeń w tym obszarze. Zachęcamy wszystkich pracowników do pobrania nowej aplikacji „Grupa Azoty” aktywnej komunikacji oraz zgłaszania swoich pomysłów w ramach programu innowacji pracowniczych - mówi Tomasz Hinc, Prezes Zarządu #GrupaAzoty S.A.

Aplikację dla pracowników Grupy Azoty można pobrać ze sklepów Google Play oraz AppStore.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%