Zamknij

Wystartowała aplikacja mobilna dla pracowników Grupy Azoty

12:28, 25.10.2023 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:30, 25.10.2023
Skomentuj

Firma stworzyła mobilną aplikację dla pracowników zatrudnionych w czterech największych zakładach Grupy Kapitałowej, Grupa Azoty S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe "Puławy" S.A., Grupa Azoty ZAK S.A. i  Grupa Azoty Zakłady Chemiczne "Police" S.A.

 

Najważniejsze funkcjonalności aplikacji obejmują: ReactBOX – przedstawianie opinii na zadany temat, IdeaBOX – możliwość zgłaszania innowacyjnych pomysłów i InfoBOX – dostęp do aktualnych informacji z życia firmy.

Nowa aplikacja umożliwia lepszą komunikację pracowników z Zarządami Spółek. Zgodnie ze strategią Grupy Azoty, spółki dążą do zwiększenia udziału innowacji pracowniczych wśród projektów, które realizują.

- Mam nadzieję, że nowa aplikacja, a szczególnie opcja IdeaBOX przyczyni się do znaczącego wzrostu liczby zgłoszeń w tym obszarze. Zachęcamy wszystkich pracowników do pobrania nowej aplikacji „Grupa Azoty” aktywnej komunikacji oraz zgłaszania swoich pomysłów w ramach programu innowacji pracowniczych - mówi Tomasz Hinc, Prezes Zarządu #GrupaAzoty S.A.

Aplikację dla pracowników Grupy Azoty można pobrać ze sklepów Google Play oraz AppStore.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%