Gmina Police ogłasza nabór dla uczniów do konkursu na granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym.
W związku z rozpoczęciem nowego programu Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym, Burmistrz Polic zaprasza uprawnione rodziny - rodziców uczniów i uczniów pełnoletnich zamieszkałych na terenie Gminy Police do złożenia oświadczenia uczestnictwa w programie.
Celem konkursu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi poprzez przekazanie sprzętu komputerowego wraz z ubezpieczeniem oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach dostępu do Internetu.
Wsparcie skierowane jest do uczniów, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:
Warunkiem zakwalifikowania do udziału w projekcie jest m.in. złożenie przez opiekuna prawnego dziecka lub ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność, stosownego wniosku oraz oświadczenia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, które będą podstawą do złożenia wniosku w ramach projektu „Granty PPGR” przez Gminę.
Wnioskodawca może dołączyć na potwierdzenie pracy w PPGR (do wglądu) np. umowę o pracę, angaż, książeczkę ubezpieczeniową, świadectwo pracy, bądź inny dokument.
Zapraszamy do składania dokumentacji w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach zaadresowanej na :
Wydział Rozwoju i Funduszy Pomocowych/ Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3, 72 – 010 Police
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 91 431 18 52/07 lub mail: [email protected], [email protected]
Termin składania dokumentacji: do 29 października 2021 r.
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące konkursu dostępne są na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
* miejscowości uprawnione do udziału w konkursie będą weryfikowane przez Gminę na podstawie pozytywnej opinii KOWR (Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa)
ZAŁĄCZNIK NR 7 - WZÓR OŚWIADCZENIA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz