W gminie Police został powołany pełnomocnik do spraw osób niepełnosprawnych, którego zadaniem jest wspieranie w dbałości o interesy oraz w funkcjonowaniu w codziennym życiu osób z niepełnosprawnościami, oraz ich rodzin. Pełnomocnik pełni dyżury w każdy poniedziałek, począwszy od 3 marca 2025 roku.
Więcej informacji:
Dyżur pełnomocnika do spraw osób niepełnosprawnych
w budynku Centrum Usług Społecznych przy ul. Siedleckiej 2a,
IV piętro, pokój 435 ( dostępna winda)
każdy poniedziałek
w godz. 8.00 do 16.00
nr tel. 91 312 77 70
adres e-mail:
katarzyna.sobocinska@police.pl
Do zadań Pełnomocnika do spraw osób niepełnosprawnych należy m.in.:
- Udzielanie porad i informacji na temat dostępnych form wsparcia dla osób
z niepełnosprawnościami
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami publicznymi oraz innymi podmiotami w celu zapewnienia lepszej dostępności i integracji osób
z niepełnosprawnościami
- Wspieranie w załatwianiu spraw związanych z dostosowania przestrzeni publicznej i usług do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, jeżeli jakaś sprawa jest dla Państwa problematyczna i nie macie Państwo wiedzy i możliwości do pokonania trudności
PEŁNOMOCNIK JEST DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI
- Służy kompasem merytorycznych rozwiązań
- Doradzi, wskaże kierunek, pomoże zredagować pismo, wypełnić wniosek
- Nie pozostawi Państwa pytań bez odpowiedzi
Kontakt z Pełnomocnikiem (poza dyżurem wskazanym powyżej)
Katarzyna Sobocińska
Urząd Miejski w Policach
Wydział Polityki Społecznej
ul. Bankowa 18, p IV, pok. 411
nr tel. 91 431 18 71
adres e-mail:
katarzyna.sobocinska@police.pl
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz