Zamknij

Pełnomocnik do spraw osób niepełnosprawnych już działa

. + 13:39, 12.02.2025 Aktualizacja: 13:42, 12.02.2025 ok. 1 min. czytania
Skomentuj

W gminie Police został powołany pełnomocnik do spraw osób niepełnosprawnych, którego zadaniem jest wspieranie w dbałości o interesy oraz w funkcjonowaniu w codziennym życiu osób z niepełnosprawnościami, oraz ich rodzin. Pełnomocnik pełni dyżury w każdy poniedziałek, począwszy od 3 marca 2025 roku.

 

Więcej informacji:

Dyżur pełnomocnika do spraw osób niepełnosprawnych

w budynku Centrum Usług Społecznych przy ul. Siedleckiej 2a, 

IV piętro, pokój 435 ( dostępna winda)

każdy poniedziałek w godz. 8.00 do 16.00

nr tel. 91 312 77 70

adres e-mail: katarzyna.sobocinska@police.pl 

 

Do zadań Pełnomocnika do spraw osób niepełnosprawnych należy m.in.:

  • Udzielanie porad i informacji na temat dostępnych form wsparcia dla osób 
    z niepełnosprawnościami
  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami publicznymi oraz innymi podmiotami w celu zapewnienia lepszej dostępności i integracji osób 
    z niepełnosprawnościami
  • Wspieranie w załatwianiu spraw związanych z dostosowania przestrzeni publicznej i usług do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, jeżeli  jakaś sprawa jest dla Państwa problematyczna i nie macie Państwo wiedzy i możliwości do pokonania  trudności

PEŁNOMOCNIK JEST DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI

  • Służy kompasem merytorycznych rozwiązań

  • Doradzi, wskaże kierunek, pomoże zredagować pismo, wypełnić wniosek

  • Nie pozostawi Państwa pytań bez odpowiedzi

Kontakt z Pełnomocnikiem (poza dyżurem wskazanym powyżej)

Katarzyna Sobocińska 

Urząd Miejski w Policach 

Wydział Polityki Społecznej

ul. Bankowa 18, p IV, pok. 411

nr tel. 91 431 18 71

adres e-mail: katarzyna.sobocinska@police.pl

(art.)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%